Jumaat, 31 Disember 2010

Nur Yasmin Nasuha

saya seorang budak perempuan.umur saya baru masuk 3thn 4bln lebih sikit....saya baik sangat...kdg2 je nakal..tu pun selalu sepah2kan mainan & nangis2 sikit2 ataupun buat adik saya nangis je...mama & ayah selalu pening2 kalau saya tak dengar cakap...hobi saya pegi tmn permainan..yang paling best saya suke jalan2...kalau tak dpt jalan nanti saya nangis...saya suka makan..susu pun saya tak pernah jemu...kalau tak dapat susu air sirap pun ok..lagi satu saya kuat tido...bangun pagi pukul 10...lpas tu tghari sikit saya sambung tido lagi...
...tido paling best...
...time kakak berangan2...
...blogging time...
...pose menarik...
...taman oh taman...
...membotol yang utama...
...ooopsss do not disturb...
...jala2 cari makan...
...picit2 kepala ayah bodek time...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan